Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av melonerochjordgubbar - 28 maj 2010 18:45

Sitter nu här och försöker mig på uppgiften "praktikfall" för 3:dje gången!...hoppas ja snart blir klar så ja kan göra ngt annat.

Ringde till mammsen och bad henne köpa JORDGUBBAR till mig för ja var så sjukt sugen!, så snäll som hon är så käper hon det och vi får hemleverans till älskling!   så nu sitter ja och njuter av de äckligt goda jordgubbarna!

Jag har världens bästa mamma!

Får väl hoppas på att ja hinner en bit på uppgiften så ja kan kolla på talang sedan, och kanske " Tha Last Song " under täcket bredvid den bästa!


I morgon kl 09.00 bär det av till smögen för att bara ta det lugnt med mathias och ligga på bryggan och sola! Skulle vilja dansa men det får väl bli att hoppa det denna helgen   

   Jag älskar jordgubbar, finns inget godare! <3

 

// see yääää, nu måste ja plugga  

Av melonerochjordgubbar - 28 maj 2010 10:48

Fan va gött att vara ledig i dag!

Fast det får juh bli att jobba hemma på praktikfall som ja aldrig blir klar med, har fan börjat om 3 ggr tror ja!  


Jaja nu skall ja iallfall till min älskling och sedan blir det att träna tror ja om det inte börjar bli dåligt väder.

I morgon kanske det bär av till smögen med mathias för att bara ligga på bryggan och solo, shopa med mer, medans mamma jobbar  


Nu ser ja att klockan är jävligt mycket!.. fan ja får SRINGA!..  


// seee yääää!, bloggar mer i kväll <3

Ovido - Quiz & Flashcards