Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg under november 2010

Av melonerochjordgubbar - 30 november 2010 22:10

SHA!

idag blev de att dra till badhuset med klassen och simma i 40 min typ, fan simmade 750 meter! känner mig riktigt duktig om ja får säga!... Sedan blev de att dra itll cactuz och käka med Linn, och MUMS VAR DE!   


tänkte slänga upp en bild på maten, men de funkar juh itne att ladda upp! -.- 


Jaja i morgon blir de frisörstolen, undra va fan de blir för ngt av mitt hår i morgon ?!


Nu skall ja sova! 


// pöss!

Av melonerochjordgubbar - 29 november 2010 21:07

Helooo bloggen, Linda här!

Minns inte ens när ja bloggade senast ?... fan undra om de ens är värt för mig att ha blogg ? hahaha...

jaja iallfall förra veckan gick så baskemej fort, vet inte riktigt vart den tog vägen?.. Sov med min älskade från tis - mån... men de gick så sjukt jävla fort så känndes inte alls så många nätter?    Men nu blir de att inte få träffa han förens Torsdag en kortis innan de blir skoldags igen och fredag drar ja till skövde hela helgen, hoppas ja hinner hem och få en puss efter praktiken!  


i helgen har de blivit massor med mys!...Bakade UNDERBARA KNÄCK, lite förstart på julen, men de är juh så sjukt jävla gott!  och inte är de långt kvar till jul heller??

Sedan har vi även skottat bort 353976 meter snö!.. fan såg inte bilarna och snön var minst 1 meter hög över hela våran tomt!   Så blev att leka lite i snön!

  

brottning i snön, man såg juh vem som vann -.- dock var de 1 år sedan så hoppas mina muskler har växt till detta årets brottning!


// Pussar!  

Av melonerochjordgubbar - 21 november 2010 20:25

Gokväll allesammans, ja vet att ja suger på att uppdatera men har fan varken orkat eller haft lust....fan de är ngn skit som sitter i kroppen än, har fortfarande ont i mage sedan ja var sjuk för 1 vecka sedan!   

Idag har ja iallfall vart på vattenpalatset med familjen och bästa älskling! 

bubbelpolen, sedan vattnet = KAAAAAAAALT!  REKOMENDERAS EJ!


Somnade som en jävla gris när vi landade hos bajb efter dagen full med bad... kändes som klockan var 00.00 när den var 17?.. jag somnade gött en stund iallfall, men nu har ja vaknat igen...får se hur bra sömnen blir i natt....


i morgon blir de iallfall till apoteket och hämta vår beställning som vi gjort!

Nu skall ja krypa ner under täcket och mysa innan skolan börjar om 12 timmar och 20 min !


// PUUSSAR!   

Av melonerochjordgubbar - 17 november 2010 15:05

Sjuk idag igen... men blir antagligen plugget i mörra efter 2,5 vecka " Lov "... fan inte sätt brudarna på länge nu! Blir att fixa eget hemmaspa och njuta av den sista dagen hemma!

Jaja nu har ja iallfall totaldödat mina ben! vi har de inte lätt vi brudar   

  

Nu blir de iallfall ner och göra gööt fotbad så fötterna mår lite bra med, haha!


//PYYYS  

Av melonerochjordgubbar - 16 november 2010 22:34

Fortfarande sjuk, och de SUUUGER!... visserligen gött att va hemma men missar juh fan så mkt i skolan!  

Har precis duschat och ligger i sängen med datorn en sväng.. skall fan sova nu!!


Ne ja orkar inte mer nu, nu somnar ja


// PUSS!

Av melonerochjordgubbar - 15 november 2010 19:32

Gött mos! var hemma idag från skolan för att ja mådde fortfarande skit... fattar inte vad de är för fel?!  Suttit i soffan sedan jag gick upp idag, fråga mig inte vad jag har gjort... för de vet ja inte själv   cfår se om ja klarar av skolan i mörra men de är tvek än så länge   Visserligen gött att slippa engelskan, men får väl endå ta igen skiten sedan ! -.- Idrotten är juh inte att tänka på att vara med... men om de bli pluggen så får man väl se de på den bra sidan att börja kl 13.00! 


ne nu får ja väl hitta på ngt annat en denna datajäveln hela dagen!...ksk skall ra och läsa mig FÖRBANNAT DÅLIGA BOK.. som skall vara utläst om ett tag.. kommer fan aldrig hinna!


// Från en rutten männska!

Av melonerochjordgubbar - 14 november 2010 20:43

Ja som ni ser på rubliken är ja sjuk och mår fan!...skulle bli att åka till liseberg med älskling i går men blev inte så pga. vädret. De var väl tur de så ja inte spytt i Göteborg?!?  Blev att åka till mathias och sova där igår, när jag kände mig frisk... men tydligen var ja inte de när jag senare vaknde av att ja mådde skit och var tungen att spy. Dagens hemgjoda pizza + spy = pizzaspy!   Tack för du körde hem mig!


Blir fan till att stanna hemma i mörra!   


Som ni märker så har ja fan glömt bort att jag har bloggen, har vart praktik hela veckan och sedan mys med älskling + massor sjukhet, hoppas ja blir friisk snart!

Nu orkar ja inte mer.. spykänslan kommer igen


 // spysjukan!

Av melonerochjordgubbar - 7 november 2010 14:42

Sha!

Detta har fan vart en seg söndag asså!.. de enda jag har gjort är att grillat marschemloowws och körv med familjen. Snart bär de av mot mathias och träffa han en lite stund innan de bär av mot farmor och farfar idag   

igår blev de att dra och dansa med david och jim, mycket kul!   .. fan jag har stora blåsor under mina lilltåååår och verk i ryggen som en jävla apa!...får hoppas att de går över snart!   

I morgon blir de praktik, undra hur detta skall gå ?!?!?! 


Ne nu får ja nog springa och göra iordning mig, ser ut som ett troll?!....


// PUSSIS!

Ovido - Quiz & Flashcards