Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg under juli 2010

Av melonerochjordgubbar - 31 juli 2010 21:45

Sooohoo!

Nu sitter ja och äter glas med min EGNA skälvplockade hallon, satt riktigt gott!Idag blev de att plocka Massor av hallon och Blåbär, så nu har ja ont i ryggen + MASSOR med bett... så ärr jätte uppsvullen över hela kroppen nu och klicar som FÄN! Så nu har ja lärt mig att man sklal vara väldigt påklädd när man kommer till Norrland.   Blev även att åka till marknad och någon chokladbod som fanns.


Blir snart att dra till hotellrummet för att sova, när bilen drar på hemfärd tidigt i morogn, men en bilfärd på ca 10 timmar med stop... längtar till min Tiiiuuus!   


Lite bilder från dagarna....

  Mina egen plockade hallon! <3....

Egenplockade Blåbär! <3....


   

Blev att dra en sväng til chokladboden där de bjöds på Smått och Gott...

  Äntligen uppe efter ett antal miljoner trappor!....

  Utsikten från berget, mycket skog kan man säga att de fanns i Norrköping (Y)

 

Inköpt på Gina Tricot, 149:-


   

Inköpt från Kappahl  :D

  Rea, så blev ett par shorts med 179:- :)


Jaja nu skall ja dra mig, SEEEE YÄÄÄÄÄ!  











Av melonerochjordgubbar - 28 juli 2010 20:59

Shoohoo bloggen!

Nu har ja precis ätit burkmat till kvällsmat efter en lång dag inne i city. Idag var vi på toppen av globen, sedan blev det en tur inne i globen för att se var landslaget i hockey byter om. Sedan även kolla i personen som designar madonnas kläder håller till vid sminkning och uppklädning av artisterna, DEEEE NI ! 

Sedan blev det även till att shoppa lite smått och gott, inget ovanligt men. Även sedan ta och äta kulglass från BEN AND JERRY'S   

Blev till att dra till Cosmonova senare för att se på  3D film, vilket slutade med att ALLA förutom min bror somnade...300:- för 45 min sömn, LYCKAT!

Jaja nu slänger ja up lite foto av resans början....

 

Blev nya legging i garderoben :)

 

Ny tröja...

Ny tröja... 

Globen


 

Rummet där han sminkar kändisar och b.la Madonna...

 

Landslagets matchkläder, se röra, testa.... 

GLASSS!       

Nu blir de snart sängen, klockan ringer tidigt i morogn då de bär av mot nya äventyr!


// NATTIS!

Av melonerochjordgubbar - 27 juli 2010 20:07

Sohooo allesammans!


NU har ja äntligen landat i lägenheten i Stockholm efter en typ 8 - 9 timmars bilfärd.

Saknar dock redan min pojk, men får stå ut tills söndag  har dock hanns kudde och sova på!  


Nu skall ja göra iordning mig för att snart dra ut och äta på resturang i storstade, lite större än den lilla staden vi har där hemma...


// Seee YÄÄÄ!

Av melonerochjordgubbar - 25 juli 2010 10:30

Soohooo bloggen!

Trodde nästan att ja inte hade någon blogg nästan, den har vart helt bortglömd totalt när man har så fullt upp! Jag är helt mööör efter ha jobbar alla veckor förutom 1 hittils på sommarlovet. Men nästa vecka blir det till att dra på semester 1 vecka...


Sitter här och har REÄLSTÄDNING för en gångs skull i rummet, när ja hittar en klubba som ja köpte i Frankrike när ja var 12 år!?   tror det snart skall bli soptunnan för den "/.  

Måste säga att ja iallfall har köpt en NYYYYYYYYYYYYYYYY FET mobil IGEN!....

Nu blev de iallfall en highttecccc HTC!   

Bilden på mobilen kommer senare för kunde inte ladda upp den ?!?!

Ne nu får ja fortsätta städa innan kalaset börjar och 25 till 30 pers  och bejbi kommer :O!

GRATTIS LENA PÅ FÖDELSEDAGEN!   


//SEEEE YÄÄÄÄ! 

Av melonerochjordgubbar - 18 juli 2010 17:48

Shoho allesammans!

Är hela sjukt trött efter att jobbar sedan i tisdag tills idag, något ja vet att ja inte skall bli i framtiden är STÄDERSKA!.... guuud man har juh ryggproblem efter 6 dagar? ... JAJA gött nu är iallfall dansbandveckan på västkusten över, så nu blir det bara 4 stycken städningar kvar,  men money money!   

 

Nu sitter ja här och sjunger me mig skälv och övar inför nextkommande termin av solosång.    JAJA nu skall ja ner och packa för en TILL näst kommande vecka med FUUULLLLT JOBB så det skriker om det, bussen går 06.39 i morgon mot smögen för att jobba Så blir till att sova hos min babyyy i kväll, myyys!   


// PUSSS!


Av melonerochjordgubbar - 14 juli 2010 20:31

Shenixen!

Igår när man var en sväng hos pappa och hälsa på fick vi medelande om att ja kunde ta med mig alla delar till min telfon så ja kan få välja en NY SOM FUNKAR!... så jävla glad!, aldrig att ja skulle betala 462.50 om dem inte hitta något fel på den?!  

Jaja tror att det blir en Sony Ericson Experia nästa? Får väl se vad ja träffar på för nästa skit telefon?


Nu sitter ja iallfall hemma med mathias mamma, pappa o bror medans han tränar -.- Får sitta och ladda om krafterna och förbreda mig för mer träningsverk! Jobbensliter ut min kropp till MAX....Övertid alla dagar ja jobbat och mycket mer övertid lär det bli efter alla ungdommar supit klart! Blev till att jobba lördag, 7- 19 typ och Söndag med  Nu skall ja dra mig och käka lite kvällsmat innan klockan ringerkl 06.00 i morgon   

Dagens vill ha:

   

// PÖSS!

Av melonerochjordgubbar - 12 juli 2010 20:41

1 år o jag älskar dig,Mathias Rasmusson!   


 

// Linda Albinsson

Av melonerochjordgubbar - 12 juli 2010 11:19

Godmorgon allihopa!

Har precis ätit frukost med mathias mamma, för att han åkte och jobbade kl 7 i morse :(.

Idag är det oxå sista lediga dagen innan det andra och tredje jobbet börjar igen, så i dag blir det att bara softa! Skall även dra mig en sväng med cykeln upp till torp för att se om ja kan hitta några gooooda meloner och jordgubbar och en 1års present till mathias! Men nu skall ja iallfall dra ig in i duschen och sedan till torp. SES!

 


// PÖSsSsS

Ovido - Quiz & Flashcards