Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg under januari 2011

Av melonerochjordgubbar - 31 januari 2011 19:33

Oj, hade nästan glömt av att ja målade när ja var mindre...  

Haha hittade min bilder i en låda som inte vart  uppe på ett tag...

     

// Pusss! <3

Av melonerochjordgubbar - 29 januari 2011 16:55

Yisses, nu är de redan lördag igen och snart börjar skolan igen .... 

Igår tillbringade jag dagen på min praktikplats där jag packade upp gardiner i 5 timmar, YÄÄ! Sedan blev de att skynda sig hem för att sedan möta upp baby i stan och hanlda lite mys mat till fredagsmyset med familjen också!   Som vanligt somnade jag juh i Tiuus mysiga knä till let's dance, hihi


NU: nu har jag precis landat hemma hos mathias och snart skall ja fixa mig och dra till dillen tillsammans med bästa bruds and boysen och chilla lite   


SEEE YÄÄÄÄ!

Av melonerochjordgubbar - 24 januari 2011 20:15

frågan är vilken?


    



Av melonerochjordgubbar - 22 januari 2011 19:18

oj, har helt glömt av att jag ens hade en blogg? var juh som sagt ett tag sedan jag bloggade sist...


Ja, vad har hänt mig den sista 10 dagarna hmm.....

Igår vad de inte  speciellt förutom att jag var på praktik och sedan blev de att dra till baby för att vi skulle boka resa till Grekland, men blev inte riktigt så. Blir antingen en restresa senare och senare 2/3 veckor i THAILAND med gänget, fan vad gööttt!     Ne nu får jag dra mig ifrån dator och va sociala med vår släkt och baby!


HARE NICE!   

Av melonerochjordgubbar - 12 januari 2011 21:38

Japp idag vare onsdag och 3.dje skoldagen är över och jag är redan skoltrött!...

Blev till att börja solosången igen efter ett uppehåll för julllov... gött att få en bättre tid så jag slipper sitta i skolan i 4 timmar och fördriva tiden!   


Idag har iallfall jag och Tiuus 1,5 år tillsammas och de kunde inte bli så mkt firande beroende på hans cp skena som han måste ha  på benet 2 VECKOR till!....Blev iallfall att kunna komma till hhonom tidigare och mysa. Sedan blev de även egengjort wonnabe Caktuz, och Gino till afterrääät, MUMS!  Nu blire att lägga sig i sängen och nörda lite mariocart och slå mathias, mohaha! 

  

JAG ÄLSKAR DIG!   


// hejsvej!

Av melonerochjordgubbar - 9 januari 2011 21:33

Idag blev de att dra en sväng till gymmet för att bränna bort lite extra kallisar som har lagrats! Blev även en många dagars mys tillsammans med Tiuuus!   

Har glömt och säga att jag äntligen har fått mina älskade smyckesdelar som jag har beställt och snart börjas smyckena att tillverkas!   


Blev så avis på mariiiga som vart på spa med sin boy today och myst... vill med gå på spa!  

Haha, tur att jag fick leka lite spa igår med älskling och göra ansiksmask på honom som sedan visade sig att vara 70kg glitter i efter man hade sköljt av!

   

Så SJUUKT TAGGAD för skola i morgon ........NOT! 

+

Ett underbart utvecklingssamtal, så nu hoppas ja att jag vart snäll!  


// pussar!  

Av melonerochjordgubbar - 7 januari 2011 12:38

Drar mig till sportlife och bränner fläsk!

// SE YÄÄÄÄ!  

Av melonerochjordgubbar - 5 januari 2011 20:52

hola hola!

Japp de var dem erfarenheterna jag har kvar sedan 2,5 år spanska!....

Idag har de inte blivigt så möe gjort utan bara tagit de lugnt...Är så sjukt sugen bara på att åka till posten och hämta mitt paket som kommit.. hoppas de andra med kommer snart! 


Ne nu har jag iallfall precis ätit revbenspjäll med potatisgratäng!  

Nu blir de att fortsätta kvällen med mys framför tven  med mathias och sedan unna sig en ansiksmask och hårfria ben, LOVLEEY!


// ADIOS!

Ovido - Quiz & Flashcards