Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg under september 2010

Av melonerochjordgubbar - 30 september 2010 21:49

Sha bloggen!

Idag har dagen gått ganska snabbt, som tur är när man är i skolan. Blev en lite redovisning och sedan ner till biblioteket och ta ut en bok som JAG LINDA skall klara av och läsa. Jag vet juh hur många böcker ja läst i mitt liv, 3 MAX(barnböcker)!...Nu måste vi läsa någon tråkig LITTERATUR och de gör juh saken inte bättre. Skall iallfall bli spännande och se om man klarar av och läsa ut denna boken 5 000 000 sidor!


Idag blev de även att dra en sväng med mammsen då vi råkade fastna i några timmar och vi skulle vara där 15 min -.- 

Fick iallfall handlat lite, kofta, underkläder, sulor, delar till mitt nyblivande smycke som ja skall göra som ja har fått av bejbi!  Bilder på smycket kommer senare när butiken fått in alla saker ja behöver -.- 


nu sitter ja bara och väntar på att bejbi skall sluta träningen och komma hem och sova med mig, mys !


//PUSSAR! <3

Av melonerochjordgubbar - 30 september 2010 21:49

Sha bloggen!

Idag har dagen gått ganska snabbt, som tur är när man är i skolan. Blev en lite redovisning och sedan ner till biblioteket och ta ut en bok som JAG LINDA skall klara av och läsa. Jag vet juh hur många böcker ja läst i mitt liv, 3 MAX(barnböcker)!...Nu måste vi läsa någon tråkig LITTERATUR och de gör juh saken inte bättre. Skall iallfall bli spännande och se om man klarar av och läsa ut denna boken 5 000 000 sidor!


Idag blev de även att dra en sväng med mammsen då vi råkade fastna i några timmar och vi skulle vara där 15 min -.- 

Fick iallfall handlat lite, kofta, underkläder, sulor, delar till mitt nyblivande smycke som ja skall göra som ja har fått av bejbi!  Bilder på smycket kommer senare när butiken fått in alla saker ja behöver -.- 


nu sitter ja bara och väntar på att bejbi skall sluta träningen och komma hem och sova med mig, mys !


//PUSSAR! <3

Av melonerochjordgubbar - 30 september 2010 21:10

Sha bloggen!

Idag har dagen gått ganska snabbt, som tur är när man är i skolan. Blev en lite redovisning och sedan ner till biblioteket och ta ut en bok som JAG LINDA skall klara av och läsa. Jag vet juh hur många böcker ja läst i mitt liv, 3 MAX(barnböcker)!...Nu måste vi läsa någon tråkig LITTERATUR och de gör juh saken inte bättre. Skall iallfall bli spännande och se om man klarar av och läsa ut denna boken 5 000 000 sidor!


Idag blev de även att dra en sväng med mammsen då vi råkade fastna i några timmar och vi skulle vara där 15 min -.- 

Fick iallfall handlat lite, kofta, underkläder, sulor, delar till mitt nyblivande smycke som ja skall göra som ja har fått av bejbi!  Bilder på smycket kommer senare när butiken fått in alla saker ja behöver -.- 


nu sitter ja bara och väntar på att bejbi skall sluta träningen och komma hem och sova med mig, mys !


//PUSSAR! <3

Av melonerochjordgubbar - 28 september 2010 09:50

Godmorgon!

Fy fan vad gött att få sovmorgon till 12.30 Men måste säga att de SUUUGER att vi skall lägga idrotten på en onsdags eftermiddagar istället!   

Nu sitter ja iallfall i bejbis säng och försöker plugga, men går inte så bra....


Igår blev de iallfall torp och marknadsundersökningar med företaget. Blev då att inhandla lite nytt till garderoben!   

  

Gina tricot - 149:- ,  Tack Therese för presentkortet   

Blev även en annan tunika och en ny ring, men nu skall ja göra iordning mig lite till skolan...


// PUSSAR!   

Av melonerochjordgubbar - 26 september 2010 15:05

Har fortfarande inte orkar att byta om från morgonrocken än så sitter och kolla på bilder och försöker plugga.


Igår var de en underbar kväll tillsammans med all personal, då vi hade personalfest. Blev till att käka Bufé, efterrätt, leka massor med lekar, dansa, Karaoke med massor skaratt, LYCKAT!   


Ne nu skall ja plugga klart ja ja någon gång kan bli klar! och sedan till kvällen bär de av mot den älskade med massor söndagsmys!


PUSSAR!


Av melonerochjordgubbar - 21 september 2010 20:59

Sha bloggen, ja erkänner att ja är UR kass på att uppdatera!


Idag har ja iallfall tagigt en sväng till frisan på våningen över oss och klippt bort allt de slitna ja hade!.. nu är håret som nytt igen + en inpackning!    Blev att dra med bejbi en sväng till torp med där ja fick köpt en hårspray... så ja kan få någon jävla volum i mitt hööövee!..... Men nu sitter ja med typ 142325 stycken papper över hela skrivbordet och hela garderoben i min säng, tror ja behöver städa snart?


Måste säga att ja "ÄLLLSSSKAAAR" vårat engelska program vi har i datan "Attack your grammar"... de kan bara ta och kasta sig i SJÖN, HATAR DE!   


ne nu tror ja jag skall hitta på något innan jag blir mer arg, städa kanske låter lockande?


//PUSSAR! <3


Av melonerochjordgubbar - 15 september 2010 08:39

TAGGA MATTEMATIK B PROV!


Ja de säger juh allt om  vad ja gör nu, nä nu får ja skynda mig och plugga kute så ja inte får alla IG ?!   


PUSSSAR!  

Av melonerochjordgubbar - 14 september 2010 21:16

Gokväll!

Sitter i min ny köpta leopard mjukisdess, SÅ SKÖN! och försökte kolla på idol... men de gick inte direkt bra pga. att våran tv-antenn cpar så började de juh funka i ALLA PAUSER... och sedan sluta funka när idol började! ....ÄLSKAR DET!


Idag blev de till att lyssna på alliansen vs grön röda som satt och diskutera om valen, inte spec. intresant för oss som inte får rösta än, Hade hällre haft IDROTT!  


Imorgon blir de att plugga inför en del av Matte B prov dirr på morgonen, OTAGGAD SOM FAN!... jaja som alla andra skall tänka " jag klarar de" får väl ja med tänka så!


Ne nu skall ja sova så ja ens kommer fatta frågorna på provet i morgon?!?!


PUSSSAR!

Ovido - Quiz & Flashcards