Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av melonerochjordgubbar - 12 maj 2010 11:53

KUL!...att ja och Linn får sitta kvar i skolan när alla har gått på långhelg kl 11.00 och vi får sitta här till kl 16.00, BRA JOBBAT! Nu sitter vi iallfall och sjunger i klassrummet och övar sångrösterna  

 

10 månader med Mathias Rasmusson 

Varje gång du ser på mig och ler slår mitt hjärta snabbare, varje gång som du är i min närhet så vill jag bara skrika ut mina känslor, varje gång jag är med dig så vill jag aldrig släppa dig, varje gång som du inte är hos mig fäller jag en tår. Varje gång jag tänker på dig formas mina läppar till ett leende utan att jag själv märker det. Du är det finaste som finns, jag har aldrig känt så här för någon annan än just dig. Du är det bästa som hänt mig. Varje gång jag tänker tanken på att förlora dig så rullar tårarna på kinden. Älskar att ligga i sängen och höra dina andetag, älskar att känna att du finns hos mig, älskar att ha dina mjuka trygga armar om mig. Jag älskar dig! ♥


I kväll blir det massor med mys och grillning med bejbi, blir dock att gå upp tidigt för att sedan dra iväg till skövde med bruuschan och pappsen!        

        


// pösss!



Ovido - Quiz & Flashcards