Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av melonerochjordgubbar - 24 oktober 2010 10:55

Gomöörra!

Har precis vaknat och gjort mig en frukost som ja precis ätit upp! Igår blev de en hemmakväll med bästa mamma, bror och stefan framför teven. Tror de var 3:dje gången eller något som ja är själv på en lördagkväll utan bejbi   ..Jaja jag drog inte iallfall som ni hör, hihi ^^...

Smärtan börjar sakta med säkert dämpa sig, men har fortarande röv ont!


För ovanligehetens skull skall ja till mathias sedan när jag har gjort iordning mig och fått duschat oh göra mig lite fräääsch!... där de senare blir kalas till hanns söta småkusiner!   

 Haha, jag och Therese när vi var små och coola   

Nu skall ja skynda mig och spela lite spel med familjen innan de blir upp fräääshning!


// PUUSAR från söndags b-ruden!  

Ovido - Quiz & Flashcards