Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av melonerochjordgubbar - 12 oktober 2010 21:10

Tisdag todayyyy och vi har haft teori i drott. Sedan blev de att ha engelska B, är lika tråkigt som de låter om inte värre. Tror serri ja får ta och låna brorsans åk 6 engelskabok och börja lära mig på nytt!   ....men iallfall, idag är de


15 sjukt underbara månader tillsammans med min baby!   

Jag älskar dig, Mathias Rasmusson 

ja snökrig vill ja säga! vintern 2009...<3


så nu sitter ja i sängen och försöker blunda för fotbollsmatchen mellan sverige och holland, skäms juh så kassa vi är! Har redan ätit en fet skål med meloner och snart blir de att ta blåbären med mjölk som står i kylskåpet och väntar på mig! Känner mig otroligt nyttig må ja säga!    

// pussar!

Ovido - Quiz & Flashcards