Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av melonerochjordgubbar - 9 oktober 2010 15:33

Ja de kan man undra varför JAG bloggar?! jag suuuger på att uppdatera juh   ...

Aja, Var jävligt gött att vara "ledig" i fredags då man fick jobba hemma istället, så blev långhelg istället!   


JUSTE JA!... vi hade skolfoto i torsdag, fy fan vad fult säger ja bara, såg ut som en slikad katt på fotot! -.- blir de att köpa något så får de väl änna bli de svart/vita! Får väl se hur klassfotot blev med, kände mig lång när ja fick stå skälv i MITTEN bland alla killar i klassen och alla andra brudar fick sitta där nere och stå i mitten?...-.- (Y)


Nu håller ja iallfall på att plugga på ett fett projekt som skall in i morgon senast 23.59 som tur är!.. ne nu måste ja fortsätta skynda mig innan ja drar mig till bejbi som är hemkommen från match i götet!


// PUSSSAR!

Ovido - Quiz & Flashcards