Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av melonerochjordgubbar - 9 juli 2010 15:03

Måste göra ett snabbt inlägg bara innan ja drar mig...

nu skall vi packa och sedan dra och göra mat innan det bär av till tåget som sedan stannar i Skövde, där vi träffas Pappsen och hanns brud. Blir till att sova där och sedan kommer vi hem i mörra kväll då ja skall dra iväg och dansa, som inte hänt på skit länge!

JaJa nu måste ja skynda mig om ja skall hinna allt innan tåget går!

PUSSPUSS!  

Av melonerochjordgubbar - 9 juli 2010 08:47

Godmorgon nu har ja varat vacken sedan kl 06.00 i morse, för ja var tvungen åka med mathias på moppen hem. 


Nu har ja lämnat in denna LIDL mobilen IGEN, 4:de gången gillt. Enligt gubben förra gången skulle ja få en ny efter ja lämnat in den en gång till och dem hittar ett 3:dje fel. MEN NEJ!... nu säger samma gubbe denna gång att ja skall betala 462,50:-  om dem inte hittar någon fel på den, VA FAN ÄR DET HÄR?!? Helt jävla otroligt att dem hittar alla jävla fel som inte ja hittar men dem kan fan inte hitta dem felen som är på telefonen! Ofta dem inte hittar något fel på telefonen om dem stänger av sig av sig skälv, hur normalt är det?  Kommer den tillbaka med en lapp att den inte funkar, då jäclar skall dem få smaka på ngt!

Jag:  - Jag skall fan inte ha någon telefon längre, dem funkar juh fan aldrig!

Bror: - VAA? skall du inte ha någon telefon längre? :O

Mamma: -  köp en på coop för 300:- dem funkar prima!

 

Tror detta får bli min nästa telefon, dem ser juh inte så avancerad ut heller!


// En Arg Linda -.-

Ovido - Quiz & Flashcards