Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av melonerochjordgubbar - 5 juli 2010 18:04

HOOLA!

Kännde att ja måste skriva ett litet inlägg som ja inte gjort på skit länge nu!...

Har inte kunnat gått ut på internet på ett tag för att vi hade fått massor med virus i datan så det hade pajat internet explorer! -.- ... men sedan kom bästa datanörden mathias Rasmusson och fixa det som tur var så mamma blev glad!  


GÖÖÖT nu har ja avklarat 1 av 3 sommarjobb!... nu väntar man bara på att pengarna skall rulla in på kontot. I helgen blev det mest att ta det lugnt och bada.

Så nu sitter ja och passar min lillebror här hemma för mammsen jobbar natt. Som tur så kom mathias och uppmuntra mig 1 timma efter jobbet!  I morgon blir det att dra med bruuuschan och hälsa på farmor och farfar och sedan dra och köpa en mobil till lillebror.


Ne nu skall ja dra mig ner till köket och fixa lite mat till mig och lillebror, innan mitt huvud sprängs av värk!


// KÖSS!

Ovido - Quiz & Flashcards