Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av melonerochjordgubbar - 1 juni 2010 15:03

Det  var fan den ONÖDIGASTE SKOLDAGEN I MITT LIV ja gjort!

 

Det började med att skolan inte började förena kl 13.00 idag, sooft! Sedan när man är på väg till skolan och väntar på kampenhof möter ja suss och johann. Då dem berättar att vi bara skall ha betygssamtal och sedan kan åka hem?.. och hon började i innan lunchen. Så fick ta 13.10 bussen utt till skolan, då fick ja för mig att ja skulle springa upp till skolan och snacka och sedan springa ner... och hinna allt detta på 7 min? hmm....När ja sedan kom till skolan satt ju skälv klar junker och snacka med henne, då blevd et lite panik!...Sedan när det var 2 min kvar till bussen blev det min tur, trodde aldrig ja skulle hinna den. men ja fick SPRIINGA NER till bussen då den precis kom. BRA var i skolan 4 min och sedan drog hem?  SÅ SJUKT JÄVLA ONÖDIGT!

Bara för entreprenör klassen är så grymma så vi får vara lediga tills på  måndag, LÖÖÖV IT SOOO MUUUCH!  

 

Hahahaha! måste bara nämna den roliga tanten i går på bussen!...ja tor ja aldrig haft så kul!, pengar, pennor, fick skriva vykort för henne till massa tanter och ja vet inte allt det var... haha fy fan va vi skratta!

 

Jaja.. nu sistter ja iallfall i mathias säng och snart blir det att dra ut och soola! för att snart går bussen in till stan igen för ja skall sjunga, ta på er öronproppar plz!

 

// hörs senare! pösshaaaj!

Ovido - Quiz & Flashcards