Meloner Och Jordgubbar

Alla inlägg under april 2011

Av melonerochjordgubbar - 11 april 2011 21:18

Oj herregud, nu var de ett tag sedan de blev en uppdating...

Har vart så mycket i skolan nu och mer kommer de, yäää!


I helgen blev de:
mys med mammi! 
jobbat
ÖVNINGSKÖRT!
tillverkat smycken
kalas för min baby
och
myspys!


Idag blev de skola som alla andra dagar, sedan bar de av hem to my baby!

I morgon blir de även vara med tiuuus då vi har månadsdag!  

Ne nu bär de snart av mot sängen och sova, ladda inför morgondagen med massa skit i skolan bara...


// KÖSSS!

Av melonerochjordgubbar - 5 april 2011 21:36

Precis kommit hem från ett fett zumba pass med Linnea, Josephine och sääni!.. Nu har jag fan skakat rumppppaahh för hela veckan och bränt kallisar!

 

Fett jävla panik med allt i skolan nu, sååååå stressad för allt!....

2 LEKTIONER I MORGON = 2 FETTTA REDOVISNINGAR!

+ NP nästa vecka m.m.m.m.m


NU skall ja fortsätta och snart sova! 

// BAJJJS på detttaaa

Av melonerochjordgubbar - 4 april 2011 21:54

Massor med rosor till min


världens bästa pojkvänn!


 

 


// Från gummantrumman!  

Av melonerochjordgubbar - 4 april 2011 21:48

UNDERBART, 3:dje hårfärgningen på 4 dagar nu.... Så u morgon HOPPAS JAG INERLIGT att de blir bra i hövvet.. annars får ja gå så. 
Blir ingen emr färgning efter den, då tappar ja väl fan allt hår eller om de ens sitter kvar så blir de väl sjukt slitet och ramlar av med tiden....


JAG NÄSTA ?!?!

     


// PYSSS!

Av melonerochjordgubbar - 3 april 2011 19:49

I går blev de att dra med Therese och dansa/träna hela kvällen, somnade som en sten när ja kom hem 01.30 sedan. 

Idag har ja inte gjort så mkt, försökt plugga lite på alla jävla arbeten vi har nu!

Så nu är ja hos min baby och snart blir de kvällsmat och myspys framför tven o film!


Måste juh säga att ja skall inskaffa dessa, skit snygga skorna!



// see yääää!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards